sobota, 14 września 2013

Babeczki :)

Bardzo łatwe a zarazem bardzo słodkie zdobienie :)
dawno miałam ochotę na zrobienie babeczek na pazurkach a że znalazłam trochę więcej czasu zmalowałam takie oto coś :)

Nie było w tym nic trudnego :)
Top z NYC zepsuł trochę zdobienie bo rozmazał mi '' posypkę '' pomimo tego, że nakładałam go na drugi dzień.. Z daleka tego nie widać, ale z bliska niestety rzuca się to trochę w oczy.



Paznokcie przyciągały dużą uwagę. Wiele dziewczyn pytało się czy są to tipsy, kiedy odpowiadałam że moje naturalne nie chciały uwierzyć haha :D
Zdjęcia wyszły bardzo kiepskie, ale byłam zmuszona zrobić je z lampą ;/ obiecuję, że następne zdjęcia będą lepsze :P

4 komentarze:

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )