wtorek, 23 grudnia 2014

Golden Rose Selective #30

Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej i nie zawsze mamy czas na przygotowanie świątecznego zdobienia, z pomocą przychodzą nam właśnie takie odcienie czerwieni, które idealnie pasują na ten czas.

Golden Rose Selective #30, metaliczna czerwień, która kryje przy dwóch warstwach wysychając w miarę szybkim tempie, pozostawiając bardzo ładny połysk. Pędzelek jest długi i cienki z którym przyjemnie mi się pracowało, właśnie takie lubię. Lakier nie odpryskuje a ściera nam się z końcówek. Duży plus za to, że przy zmywaniu nie pojawiają nam się przebarwienia na płytce paznokcia czy na skórkach.



14 komentarzy:

  1. oo, podobny kolor gościł w święta na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, teraz się zorientowałam, że to Ty pisałaś u mnie komentarz, że masz podobny kolor z GR :)

      Usuń
  2. Ja miałam podobny kolor, ale po dwóch warstwach miał przswity... Ten na święta jest idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, chyba się jeszcze nie spotkałam z czerwienią która słabiej kryje ;)

      Usuń
  3. Ładna czerwień, mnie chyba nigdy nie przebarwiło widocznie paznokci nic z GR i chwała im za to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki plus za to, że nie barwią paznokci! ;)

      Usuń
  4. Przepiękny kolor, uwielbiam takie perłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )