sobota, 6 grudnia 2014

Santa Claus!

Dzisiaj Mikołajki więc na moich paznokciach nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja. W tym roku oprócz twarzy Mikołaja postanowiłam zrobić również jego brzuszek.


W tym roku przed namalowaniem twarzy mikołaja postanowiłam najpierw dać dwie warstwy lakieru do frencha Sensique french manicure #130. Czerwony lakier to Miss sporty #535, biały Wibo Extreme Nails #25, czarny Miss sporty #080 natomiast złoty to Hean City fashion #188. Całość pokryłam warstwą Golden Rose Quick Dry. 










Mikołajkowe zdobienie zaliczam również do
Zbiorowego Malowania <klik>.











17 komentarzy:

  1. Twój Santa wymiata :D bosko i perfekcyjnie zmalowane mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ekstra! Mikołaj jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie namalowane a czerwueń jest idealnie "mikołajowa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A właśnie się zastanawiałam czy ta czerwień będzie pasowała :P

      Usuń
  4. Świetnie wyszło :D
    Jak sprawdza się top coat GR?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku troszkę rozmazywał mi wzorki, ale z czasem nauczyłam się go używać, nakładam grubszą warstwę i delikatnie pędzelkiem przejeżdżam po paznokciu. Przyśpiesza wysychanie lakieru, ładnie go utwardza i pozostawia bardzo ładny połysk :) Jestem z niego zadowolona :D

      Usuń
  5. Przepiękne! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) po szczegóły zapraszam na mojego bloga: http://muminkowenowosci.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W wolnej chwili na pewno odpowiem :)

      Usuń
  7. Ale wesołe zdobienie :) Bardzo mi się podoba. Aż uśmiech pojawia się na ustach

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )