poniedziałek, 22 września 2014

Sensique #181 Flowery Meadow

Dzisiaj parę słów o Sensique #181 Flowery Meadow. Wpadł mi w oko już na zdjęciach promocyjnych i bardzo szybko wylądował w moim koszyku. Ale dopiero teraz przyszedł czas na użycie go. W sumie sama nie wiem czemu.



Flowery Meadow jest to coś w stylu rozbielonego koralu. Ma w sobie lekki shimmer, którego troszkę się obawiałam bo jednak wolę czyste kremowe wykończenia, ale moje obawy były niepotrzebne. Shimmer nie rzuca się aż tak mocno w oczy.


Zadowalające krycie uzyskujemy przy trzech cienkich warstwach. Jeśli chodzi o zmywanie nie jest ono całkowicie bezproblemowe, ale też nie jest jakoś mocno uciążliwe. Wystarczy dłużej przytrzymać wacik i po problemie. Schnie troszkę dłużej niż inne lakiery Sensique, ale tragedii nie ma.



28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor i piękne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, sądząc po buteleczce wydaje sie jakby miał typowo perłowe wykonczenie, na paznokciach praktycznie go nie widac ;) Mam ten lakier, jest uroczy! Piekny, a jeszcze lepiej prezentuje sie na Twoich paznokciach :) U mnie brzegi musza byc zaokrąglone, inaczej dnia by nie wytrzymały. zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tego się bałam, ale jak widać niepotrzebnie :) Dziękuję za miłe słowa! :* U mnie taki problem pojawia się ostatnio na kciukach... :(

      Usuń
  3. ładny :) choć mam wrażenie że mam już coś podobnego, dlatego go nie kupiłam :P i dla mnie to taka brzoskwinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, a długość paznokci, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. niezbyt oryginalny, ale bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jak najbardziej w moim guście 😊 z tej firmy mam tylko żółty i sprawuje się podobnie jaj ten

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mnie zauroczył, uwielbiam takie :) Szkoda, że kojarzy mi się z latem, a teraz już jesień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolorki można też nosić jesienią. Wspomnienie lata :D

      Usuń
  8. Kolor ładny, chociaż ja nie przepadam za lakierami Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miły komentarz i obserwację, jest mi bardzo miło ;) Masz śliczne pazurki ;) a kolor jest genialny więc lada dzień ten lakier pojawi się w moich zbiorach ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można go jeszcze dostać więc zachęcam do kupna :)

      Usuń
  10. Ślicznie się u Ciebie prezentuje :) Mam go , ale nawet jeszcze nie otwierany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To trzeba go szybko wypróbować :D

      Usuń
  11. Całkiem przyjemny brzoskwiniowy, ale... jakoś nie pasują do mnie pomarańczowe kolory; bez różnicy, w jakiej dokładnie tonacji intensywności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten kolor, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor :) ale na Twoich pazurkach chyba wszystko pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :D Ale chyba nie wszystkie ładnie wyglądają :P

      Usuń
  14. sliczna brzoskwinka, cieply odcien chyba na kazda pore roku. Juz znalazl sie na mojej liscie zakupow w PL. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )