niedziela, 14 grudnia 2014

Snowflakes

Za oknem śniegu nie mam to chociaż odrobinę zimy mam na paznokciach. W tym roku postawiłam na śnieżynki, które pojawiają się na wielu bloga, w wielu wersjach co roku. Nie jestem do końca z nich zadowolona, ale postanowiłam je pokazać.

Nad bazą pod śnieżynki długo się zastanawiałam. Początkowo miał być gradient, później próbowałam wiele odcieni niebieskiego, ale nic mi nie pasowało. Przeszukałam swoją całą kolekcje i w moje ręce wpadł Sensique #190 Blue Gem, który najbardziej podoba mi się z całej kolekcji piasków.

Blue Gem jest to właściwie turkus z mnóstwem brokatowych drobinek. Lakier kryje przy dwóch warstwach, które wysychają do półmatu w dosyć szybkim tempie. Jest nieco chropowaty, ale nie tak mocno jak piaski z innych firm. Jego największą wadą jest to że może barwić paznokcie, ale można sobie z tym poradzić przy pomocy pasty do zębów i szczoteczki. Ze zmywaniem nie ma problemu, wystarczy dłużej przytrzymać wacik.

Do zrobienia śnieżynek użyłam białego lakieru Sensique Art Nails #318.




Zdobienie zaliczam do trzeciego tygodnia Zbiorowego Malowania. 


10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądają na takim tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, też muszę zmalować śnieżynki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego jesteś z nich niezadowolona !!! przecież zmalowałaś je doskonale !!! uwielbiam śnieżynkowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Coś mi w niech nie pasuje, sama nie wiem co :P

      Usuń
  4. Piękny jest ten kolorek! Powinnaś być zadowolona z tych pazurków, ja mam aktualnie też śnieżynki, jak zresztą widziałaś na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo, podziwiam Cię że masz tyle cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )