piątek, 19 grudnia 2014

Udekoruj Paznokcie na Święta.

Jako, że Święta Bożego Narodzenia są już coraz bliżej, a w głowie mam jeszcze parę pomysłów na zdobienia uznałam, że to świetny czas na wzięcie udziału w konkursie Udekoruj Paznokcie na Święta. 

Bazą pod całe zdobienie jest przepiękny granat Sensique #165. Bałwanka zmalowałam przy pomocy lakierów: Wibo Extreme Nails #25 (biały), Miss Sporty #080 (czarny), Catrice #04 Orange- Utan (pomarańczowy). Na resztę paznokci nałożyłam przepiękny biały toper Lovely Top Jewels #4 (po jednej warstwie). Całość oczywiście pokryłam warstwą Golden Rose Quick Dry.



Z całego mani byłam bardzo zadowolona i przyjemnie mi się je nosiło, również wiele osób zwracało na nie uwagę. Zdjęcia nie do końca pokazują cały urok zdobienia.




Więcej o konkursie dowiecie się u Anity <klik>




12 komentarzy:

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )