wtorek, 17 września 2013

Essence, Colour3, A Walk In The Park

Ta seria jest już nie dostępna, ja dorwałam 3 lakiery z tej serii na przecenie za 1,99 zł ( :D ) żal byłoby nie wziąć :) Żałuję, że nie było więcej bo na pewno bym wzięła wszystkie.
Lakiery z tej serii składają się z dwóch kolorów. Pierwszy A Walk In The Park, natomiast drugi Stop For An Ice Cream.

Dzisiaj pokażę solo A Walk In The Park. Jest to dość ciemna zieleń, powiedziałabym, że świerkowa zieleń. Zdjęcia nie oddają do końca koloru, starałam się to uchwycić najlepiej. W rzeczywistości jest troszkę jaśniejszy.

Kryje przy dwóch warstwach, schnie dość szybko, i nie sprawia problemu przy aplikacji. Pędzelek jest bardzo wygony, malowało mi się nim idealnie :)

Nie przebarwił mi płytki paznokcia a o to się bałam najbardziej. Przy zmywaniu nie barwi nam skórek co przy ciemnych kolorach może nam się zdarzyć. Na paznokciach miałam go 3 dni i były jedynie lekko zdarte końcówki.
Ssd



7 komentarzy:

  1. Też bym się bała o przebarwienia przy takim kolorze, ale dobrze, że nie sprawił żadnych problemów.
    Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No za taką cenę to rzeczywiście :D Aczkolwiek sam kolor jakoś do mnie nie przemawia i nie widze siebie w nim :) U Cibie bardzo łądnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne paznokcie :) nie lubię zieleni, ale u Ciebie prezentuje się idealnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )