czwartek, 11 lipca 2013

Wibo Express Growth nr 480

Muszę Wam powiedzieć , że zaczynam lubić serię Express Growth z Wibo . Mają wiele fajnych kolorów a i cena też jest niska :)


Wibo Express Growth nr 480 - jest to róż w którym mamy złoty shimmer dzięki któremu dostajemy łososiowy kolor . Zdjęcia nie oddają dokładnie tego koloru .

Kolor nie rzuca się w oczy . Jest dość delikatny . Lubię go .
Kryje przy dwóch warstwach jednak jak się da trzecią to nie zaszkodzi .
Jestem zaskoczona jego trwałością . Na paznokciach trzymał się jakieś cztery dni .
Końcówki były lekko zdarte , nie rzucało to się w ogóle w oczy.
Pędzelek jest mały , ale wygodny . Przyjemnie mi się nim malowało .

Lubicie lakiery z Wibo ?
Co sądzicie o tym kolorze ?

:)

7 komentarzy:

  1. Lubie lakiery Wibo ;)) Ten ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne paznokcia i obłędny kolor, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lakiery Wibo <3 są trwałe, mocno nasycone, dobrze się nimi maluje i są tanie.
    ps. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że nie przepadam za takimi lakierami z drobinkami to ten mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )