wtorek, 16 lipca 2013

Błękitne niebo od Miss Selene

A dzisiaj przychodzę do Was z błękitnym niebem na paznokciach.
Miss selene nr 220 kojarzy mi się z letnim , błękitnym niebem na którym nie ma ani jednej chmurki - coś pięknego .
Błękit , którego szukałam od dawna . Jest idealny na lato .
Konsystencja jest dość rzadka i kryje przy trzech warstwach . Można dodać cztery nie zaszkodzi a krycie będzie wtedy jeszcze lepsze.
Dwie pierwsze warstwy wysychają w normie, natomiast trzecia już trochę dłużej, ale tragedii nie ma.
Pędzelek jest mały, ale wygodnie mi się nim pracowało.
Trwałość oceniam na bardzo dobrą. Miałam go 4 dni i były zdarte końcówki, ale bez żadnych odprysków.
Ogólnie kolor baardzo mi się podoba. Taki letni. Na moich paznokciach wylądował już dwa razy i wiem że jeszcze nie raz nim pomaluję pazurki:D

Co myślicie o lakierach z Miss selene ?
Ja je bardzo lubię :) mają dużo ładnych kolorów i cena jest niska.

9 komentarzy:

  1. Śliczne jak zawsze:-) witam ponownie :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery tej firmy, bo dzięki nie dużej pojemności mogę wypróbować wszyyystkie kolory.
    A błękit naprawdę piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem jakąś wielką fanką lakierów tej firmy, ale kolor tego lakieru jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju! Jakie ty masz śliczne i zadbane paznokcie :)
    śliczny lakier :) i na dodatek piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorek, i paznokcie masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Selenki, tanie, nie zdążą zaschnąć przed zużyciem, oprócz neonków mają dobre krycie, może trwałość bym lekko poprawiła, ale wystarczy dobra baza/topper i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )