czwartek, 6 listopada 2014

Golden Rose Rich Color #31

Za fioletem na swoich paznokciach jakoś specjalnie nie przepadam. Mam w swoich zbiorach kilka sztuk i właśnie dzisiaj parę słów na temat jednego z nich.


Golden Rose z serii Rich Color o nr 31 to przepiękna śliwka. Lakier jest całkowicie kremowy, przy malowaniu nie sprawia problemów. Kryje przy jednej warstwie, ale ja zawsze daje dwie dla lepszego efektu, Czas schnięcia oceniam jako bardzo dobry. Na moich paznokciach standardowo jak każdy lakier wytrzymał 3 dni.


Mimo, że za fioletami nie przepadam to bardzo polubiłam się z nim i coś czuję, że w okresie jesieni i zimy często będę po niego sięgała. 




17 komentarzy:

  1. Wooow, kolor według mnie jest świetny! To taka soczysta śliwka, która wygląda niezwykle elegancko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier, przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ładny,nawet bardzo ladny,sama też rzadko jakoś sięgam po fiolety a nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zawsze znajdzie się coś ciekawszego na paznokcie :D

      Usuń
    2. Pewnie tak ;) ale nabyłam dwa nowe fioleciki właśnie z GR ;) więc pewnie niedługo się pojawią na pazurkach ;)

      Usuń
  4. Przydałby się taki kolor w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jesienny kolor :) Bardzo lubię lakiery z GR- zawsze w Polsce kupuję sobie na zapas :))
    Wspaniałe paznokcie!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )