środa, 12 marca 2014

Sensique #173 Gossamer.

Gossamer posłużył mi ostatnio jak baza pod niedźwiadki < klik klik > A dzisiaj przyszła pora żeby pokazać go solo :)
Jest to typowy lakier nude, który ma w sobie złotawo - miedziany shimmer, który w świetle dziennym jest ciężki do zauważenia, ale w świetle sztucznym ładnie nam połyskuje. Na paznokciach ciężko było mi go złapać, ale w buteleczce udało mi się ( zdjęcie niżej ) :))

Nakłada się bez problemu. Dwie cienkie warstwy wystarczą żeby pokryć równomiernie płytkę paznokcia. Podczas malowania nie sprawia żadnych problemów, nie smuży i bardzo dobrze rozprowadza się po płytce.
Schnie w miarę szybko. Na paznokciach trzymał się 3 dni.


Lakiery typu nude lubię, w szczególności kiedy moje paznokcie są w kiepskim stanie i nie chcę, żeby zbytnio rzucały się w oczy. Jednak nie jest to '' mój '' kolor ''. Nadal będę szukała idealnego nude.


Zdjęć mało, ale było ciężko mi go sfotografować... Nie mam pojęcia dlaczego :(
Co o nim myślicie? 

7 komentarzy:

  1. Pazurki masz piękne :D a nudziak całkiem przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piekne pazurki! zazdroszcze bo moje niestety szybko sie lamia :(

    miłego wieczorku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Polecam odżywkę 8w1, powinna pomóc :))

      Usuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )