sobota, 16 sierpnia 2014

Essence #182 hello rosy

Lakierów piaskowych w swojej kolekcji nie posiadam wiele bo tylko 3. Nadal nie przekonałam się do lakierów o takim wykończeniu. Pierwszy piasek jaki pokazywałam Wam był to My Secret #174 Violet Star a dzisiaj przyszła pora na pokazanie Wam kolejnego. Tym razem jest to Essence #182 hello rosy.

Hello rossy przypomina mi zmiksowane truskawki, koktajl truskawkowy. Widziałam go kilka razy na zdjęciach i z każdym razem podobał mi się coraz bardziej :) Posiada w sobie ciemnoróżowe drobinki i różnej wielkości jasnoróżowy shimmer. Zadowalające krycie uzyskujemy przy dwóch warstwach, które schną w mirę szybko. Pędzelek jak to przy lakierach Essence dość gruby i  zaokrąglony. Nie każdemu może odpowiadać, ja nie narzekam. Przy zmywaniu przyda nam się folia aluminiowa.

Jedynie mogę przyczepić się do trwałości lakieru, a raczej do jej braku. Niestety jak na piasek, trwałość jest kiepska. Zauważyłam, że nie tylko u mnie. Lakier zaczyna ścierać się z końcówek kilka godzin po pomalowaniu, a na drugi dzień pojawiają się odpryski. 


15 komentarzy:

  1. Lakiery z tej firmy kompletnie mi się nie sprawdzają;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są osoby, które je kochają i są te które za nimi nie przepadają :) Ja zdecydowanie stoję pomiędzy.

      Usuń
  2. Ah, ten lakier coraz bardziej mi się podoba! :) Może kiedyś go kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda... pysznie! Widziałam go na swatchach - na twoich bardzo mi się podoba. Ja kiedyś uwielbiałam piaski, teraz ciut mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nadal jakoś specjalnie za nimi nie przepadam :)

      Usuń
  4. jak truskawki zblendowane z mlekiem:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jaki intensywny kolor :) Przez wykończenie i drobinki dosyć oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie :)

    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/08/rozdanie-pytek-od-bps.html

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie lakier śliczny, ale trwałość beznadziejna :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest mile widziany ; )
Dziękuję , za każdy z osobna ; )

Jeśli zadałaś pytanie dostaniesz odpowiedź pod pytaniem . ; )